Geen producten (0)

Garantie voorwaarden

Onder elk product geven wij de fabrieksgarantie voor nieuwe producten en onze garantie voor gebruikte prodcuten in een maandtermijn aan. Deze garanties staat uw wettelijke garantie uiteraard niet in de weg. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Een garantieafhandeling via de fabrikant gaat doorgaans vlotter dan via een van onze leveranciers. Wenst u meer informatie te ontvangen hoe u aanspraak kunt maken op de fabrieksgarantie? Stuur dan gerust een e-mail naar info@pinfix.nl en wij laten u weten of het pick-up & return, carry-in of een andere vorm van garantie betreft. Ook laten wij u weten hoe hier direct aanspraak op gemaakt kan worden.

Uiteraard kunt u ook altijd bij ons terecht als u aanspraak wenst te doen op de garantie. Een retouraanvraag kunt u indienen via de knop 'Retouneren goederen`aanvragen' onder het kopje klantenservice. Wij zullen u dan binnen 24 uur een retourinstructie toezenden zodat wij de garantie af kunnen handelen.

Pinfix garandeert dat de te leveren zaken voldoen aan de gebruikelijke eisen en normen die daaraan kunnen worden gesteld en vrij zijn van welke gebreken ook.

Wij geven beperkte garantie op accu's en adapters:

Accu die korter dan 30 minuten werken en adapter als het spontaan defekt is gegaan wel onder de garantie in het garantietermijn (maximaal 3 maanden).
Snoeren/plugs die door het verkeerde gebruik afgebroken zijn en/of doorgebeten vallen niet onder de garantie.


Garantievoorwaarden:

De garantie geldt voor het gratis verhelpen van hardware storingen, die als gevolg van materiaalfouten zijn ontstaan. 

Van de garantie uitgesloten zijn gebreken die door beschadiging met geweld, verkeerd gebruik, gebruikmaking van geweld, wijzigingen of reparatiepogingen door derden werden veroorzaakt. De garantie dekt evenmin gebreken die door normale slijtage zijn ontstaan. Zelf aangebrachte softwareproblemen (o.a. virussen, spywares enzovoort) vallen niet onder garantie!

Wanneer het artikel ondanks de strenge kwaliteitscontrole gedurende de garantieperiode niet storingvrij functioneert, dient u het RMA formulier in te vullen. Dit formulier is te vinden bij de klantenservice op onze webshop. Zij zullen u instructie geven over de wijze van afhandeling.

Indien verzending per post mogelijk is gelieve u de verzendinstructies van ons op te volgen. U gelieve het artikel goed te verpakken (zo mogelijk in de originele doos) en het adres van de afzender duidelijk leesbaar op de verpakking te vermelden. Ongefrankeerde pakketten worden door ons niet geaccepteerd.

De kosten voor het retourneren van het product zijn voor eigen kosten. De uitzondering hier op is als het een DOA (dead of arrival) is of binnen 14 dagen al defect raakt. In deze gevallen vergoeden wij na ontvangst de retourkosten (neem contact op met ons voor de retourlabel! Buiten onze retourlabels vergoeden wij geen verzendkosten).

Let op: Fysieke, zichtbare beschadigingen aan geretourneerde producten vallen niet onder garantie. In het geval dat een defect of beschadiging niet onder garantie valt, of bij onderzoek blijkt dat het product naar behoren werkt, zullen wij €35,00 in rekening brengen voor onderzoek- en transportkosten.

Binnen maximaal 14 dagen ontvangt u uw gerepareerd of vervangen artikel kosteloos retour.

Pinfix beslist over eventuele vervanging na overleg met u.

GEEN KOSTEN VOOR REPARATIE BINNEN DE GARANTIEPERIODE.

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.